איך אני יודע מה האתר שלי שווה?

איך אני יודע מה האתר שלי שווה?

שתפו את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אחת השאלות החשובות ביותר שעל בעל אתר לענות עליהן היא: כמה שווה האתר שלי?
זו שאלה לא קלה לתשובה. יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון לפני שמחליטים על מחיר.

מה כדאי לדעת על האתר שלך?

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת על הערך של האתר שלך הוא שזה תלוי בתנועה של האתר שלך ובפופולריות שלו. ככל שיש לך יותר מבקרים, האתר שלך הופך להיות בעל ערך רב יותר.
הדבר השני שאתה צריך לדעת על ערך האתר שלך הוא שזה תלוי בגודל הקהל שלך. אם יש לך עוקבים רבים במדיה החברתית, אז זה אומר שאנשים מתעניינים במה שיש לך להגיד והם ישלמו עבור הגישה לתוכן שלך באמצעות פרסום או מנויים.

ערכו של אתר אינטרנט נקבע על פי מספר גורמים, לרבות התנועה באתר ואחוזי ההמרה, עיצוב האתר ופונקציונליותו וגורמים נוספים.
תמחור האתר אינו פשוט כפי שהוא נראה. זה לא קשור רק לכמה אתה רוצה לגבות עבור האתר שלך אלא גם על מה שאתה מוכן להוציא על תחזוקת האתר.

כאשר אתה מוכן למכור את האתר שלך, חשוב לדעת כמה הוא שווה. ישנם גורמים רבים אשר נכנסים לקביעת הערך של אתר, אך ישנם גם כמה דברים שיכולים לעזור לך להעריך את הערך של האתר שלך.
זהו מדריך פשוט כיצד להבין מה האתר שלך שווה וכיצד אתה יכול להשתמש במידע זה בעת מכירה או קנייה של אתר אינטרנט.

לפי מה נקבע ערך האתר?

הערך של האתר שלך נקבע לפי כמות הזמן והכסף שהשקעת בו.
העלות של אתר אינטרנט תלויה באיכות, בעיצוב ובתכונות שאתה רוצה. כדי לקבל הערכה, ניתן להשתמש במחשבון עלויות או לפנות למעצב אתרים.
כדי לגלות כמה האתר שלך שווה, אתה צריך לדעת כמה עולה לקנות את שם הדומיין וחבילת האירוח שלך. אתה גם צריך לשקול את הזמן שהשקעת בפיתוח תוכן לאתר.

ישנן מספר דרכים שבהן תוכל לגלות את הערך האמיתי של האתר שלך. דרך אחת היא באמצעות שירות מקוון כמו Flippa או Sedo. אתרים אלו יספקו הערכת שווי לאתר שלך על סמך המחיר והיסטוריית התנועה של אתרים דומים באותה נישה. דרך נוספת היא באמצעות שירות שמאות כמו מכון השמאות או האגודה האמריקאית לשמאים. הם יספקו חוות דעת מקצועית על מה האתר שלך שווה על סמך נתונים שהם אוספים מאתרים דומים ואז הם יגבו ממך תשלום עבור השירותים שלהם.

אם אתה תוהה כיצד לדעת מה שווה האתר שלך, התשובה אינה פשוטה כפי שהיא עשויה להיראות. ישנם הרבה גורמים שקובעים את המחיר של האתר שלך, וחשוב להבין מהם אלה לפני שמתחילים לחפש מכירה.

הערך של האתר שלך יהיה תלוי בגורמים רבים ושונים, כולל:

– שם הדומיין
– הגיל והתעבורה של הדומיין
– איכות התוכן באתר
– ההכנסה שנוצרת ממודעות או מכירות אחרות באתר
– עלויות חודשיות עבור אירוח והוצאות אחרות

מידע נוסף ניתן למצוא אצל Trust the Brokers.

לחזרה לחלק מסוים בעמוד זה:

פוסטים קשורים

שלושת היתרונות של פרוביוטיקה

המאמר הזה  חוקר את שלושת היתרונות העיקריים של שילוב פרוביוטיקה במשטר היומי שלך. המחבר דן כיצד פרוביוטיקה משפרת את בריאות העיכול, מחזקת את המערכת החיסונית

למה חשוב שתיק הגב שלנו יהיה אורטופדי ?

המאמר הזה שהבאנו כאן דן במשמעות השימוש בתיק גב אורטופדי לצרכים היומיומיים שלנו. הוא שופך אור על היתרונות הבריאותיים, הנוחות, העמידות והרבגוניות שמגיעים עם תיקי גב